Returnate și rambursări
Anulare
Dacă comanda este anulată de către client înainte de expediere pentru o motivație care nu este dependentă de noi, deducerile vor fi aplicate la rambursarea făcută (din cauza costurilor Gateway și a conducerii pe care ni le suportă care nu sunt rambursate)
Aceste costuri sunt:
10% din comanda pentru comenzile făcute în euro
20% din comanda pentru comenzile făcute în monedă diferită (costurile sunt duble, deoarece moneda și costurile de conversie de colectare vor fi suportate de două ori)
Returnate și rambursări
Returnate și rambursări
Redat pentru lipsă sau nerespectarea
Dacă ați primit un produs incorect sau deteriorat, comunicați -o la adresa de e -mail info@poptoys.it și vom activa imediat pentru înlocuire gratuită, conform acestei proceduri:
- Trimite -ne fotografiile produsului incorect sau deteriorat cu orice note
- Împachetați produsul pe care l -ați primit așa cum l -ați primit
- Vi se va trimite un produs nou*
- În momentul livrării noului produs, va trebui să returnați cel incorect sau deteriorat în curier
*Dacă produsul nu este disponibil, vi se va cere să alegeți un produs nou sau veți primi rambursarea completă a costurilor pe care le suportați
Dreptul de retragere
Aveți dreptul să vă retrageți din contract, fără a indica motivele, în termen de 14 zile de când dvs. sau un terț responsabil (i) ați primit produsul sau (ii) în cazul achiziționării mai multor produse livrate separat cu o singură comandă , A primit ultimul produs.
Dacă retragerea se datorează motivelor personale și nu este atribuită pentru noi (produs deteriorat sau incorect), vi se va plăti rambursarea (după ce ați primit produsul în urmă) dedus din toate costurile de transport suportate, iar costurile pentru returnare vor fi la cheltuiala ta.
Pentru a -și exercita dreptul de retragere, ar trebui să informați Poptoys, cu biroul înregistrat la Roma, despre decizia dvs., trimițând un e -mail la adresa: info@Poptoys, It. După care veți primi un e -mail de confirmare a retragerii retragerii, care conține instrucțiunile pentru a continua cu returnarea produsului.
Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca trimiterea cererii înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă reîncadrați, veți fi rambursat plățile pe care le -ați făcut, excluzând costurile de livrare suportate, în termen de 14 zile de la momentul în care vom primi decizia dvs. de a se retrage. Aceste rambursări vor fi făcute folosind aceleași mijloace de plată utilizate pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care solicitați o rambursare pe un mijloc de plată diferit, în acest caz, orice costuri suplimentare vor fi pe cheltuieli derivate din diferitele mijloace de plată dintre dvs. ales .
Dacă ați primit produsul, vi se cere să îl returnați fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în termen de 14 zile din ziua în care ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă respectați activele înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costurile directe pentru returnarea mărfurilor vor fi pe cheltuiala dvs. Dacă exercitați retragerea prin intermediul site -ului folosind serviciul de returnare oferit de Site, înainte de a confirma cererea de retragere, veți fi indicat costul transportului pentru returnarea mărfurilor.
Sunteți responsabil doar pentru scăderea valorii mărfurilor rezultate dintr -o manipulare diferită de cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor.