Condiții de vânzare

1. Premisa

Aceste condiții generale se referă la încheierea unui contract de cumpărare la distanță prin intermediul rețelei electronice prin intermediul site -ului www.poptoys.it de la compania iPerCommerce Srls., Cu biroul înregistrat la Roma, prin Caio Canuleio 62 Cod. Fisc.: Și TVA: 15177661004 (denumit în continuare, numit „Poptoys”).

În conformitate cu și în scopul artei. 47 de decret legislativ n. 206 din 6 septembrie 2005, precum și înlocuit de artă. 1, paragraful 1, decret legislativ 21 februarie 2014, n. 21, care a înlocuit capitolul I, limitat la articole De la 45 până la 67, începând cu 13 iunie 2014, în conformitate cu prevederile de artă. 2, paragraful 1, din același decret legislativ nr. 21/2014, „Contract la distanță” înseamnă „orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui regim de vânzări organizat sau furnizarea de servicii la distanță fără prezența fizică și simultană a profesionistului și a consumatorului, prin utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractului, inclusiv încheierea contractului în sine ”.

Condițiile de cumpărare sunt reglementate de prevederile decretului legislativ nr. 206 din 6 septembrie 2005 și modificări și completări ulterioare (în continuare „Codul consumatorului”); în timp ce protecția confidențialității (confidențialitate) este reglementată de prevederile decretului legislativ nr. 196 din 30 iunie 2003 (în continuare, „Cod privind protecția datelor cu caracter personal” sau „Codul de confidențialitate”). Aceste condiții generale sunt valabile din 19.12.2014 și pot fi actualizate sau modificate în orice moment, fără notificare prealabilă și vor fi valabile de la data publicării pe site -ul www.poptoys.it;

În orice caz, clientul va aplica condițiile publicate pe site și acceptate la momentul comenzii comenzii online.

Pentru a cumpăra produsele prin intermediul site -ului, trebuie să aveți vârsta. Orice comunicare a clientului conectat și/sau legat de achiziționarea produselor - inclusiv orice rapoarte, reclamații, solicitări privind achiziționarea și/sau livrarea produselor, exercitarea dreptului de retragere etc. - Trebuie trimis la datele de contact și în funcție de metodele indicate pe site și la adresa de e-mail info@poptoys.it. Site -ul este dedicat vânzării cu amănuntul și, ca atare, este destinat utilizării exclusive a consumatorilor, așa cum este definit în conformitate cu codul consumatorului. Subiecții care nu sunt consumatori nu sunt invitați să nu fie făcuți. Dacă una sau mai multe vânzări sunt efectuate în raport cu un consumator nequalifiant, aceste condiții generale de vânzare se vor aplica, dar, în derogare din prevederile acestora:

  • Cumpărătorul nu va fi recunoscut dreptul de retragere la care se face referire la articolul 10;
  • Cumpărătorul nu va putea beneficia de garanția produselor indicate la articolul 8;
  • Cumpărătorul nu va fi recunoscut niciun alt protecție, prevăzut aici în favoarea consumatorului, care reflectă sau respectă prognozele obligatorii ale legii;

Contractul de vânzare încheiat între Poptoys și cumpărător va fi reglementat de dreptul italian, cu excluderea Convenției Națiunilor Unite privind contractele pentru vânzarea internațională a mărfurilor - Convenția de la Viena din 1980.

2. Acceptarea condițiilor de vânzare

2.1. Condițiile menționate în introducere sunt o parte integrantă și substanțială a acestui contract.

2.2. Acest contract este prevăzut între Poptoys și client (adică o persoană naturală care achiziționează mărfurile în scopuri care nu se referă la activitatea sa profesională) (în continuare „Client”) și trebuie înțeles cu acceptarea, chiar parțială, a comenzii de către Poptoys. Prin plasarea unei comenzi în diferitele metode furnizate, clientul declară că a citit toate indicațiile furnizate în timpul procedurii de cumpărare și pentru a accepta pe deplin condițiile generale și de plată transcrise mai jos.

2.3 Clientul, după finalizarea procedurii de cumpărare online, făcând clic pe butonul „Confirmarea comenzii cu obligația de plată”, va accepta termenii și condițiile de vânzare raportate în prezentul contract și va autoriza Poptoys la investigarea sumei totale indicate, inclusiv contribuția la costurile de transport.

2.4 Clientul va trebui să tipărească sau să economisească o copie electronică și, în orice caz, să păstreze aceste condiții generale de vânzare, în conformitate cu prevederile articolelor 50 și SS de decret legislativ 206/05.

3. Disponibilitatea produselor și metodele de cumpărare

3.1 Clientul poate achiziționa produsele din catalogul electronic al site -ului www.poptoys.it la momentul comenzii comenzii, așa cum este descris în fișele de informații relative. Se înțelege că imaginea însoțită de cardul descriptiv al unui produs poate să nu fie perfect reprezentativă pentru caracteristicile sale, dar diferă în funcție de culoare, dimensiune, produse accesorii prezente în figură. Toate informațiile de asistență pentru achiziție trebuie să fie înțelese ca un material informațional generic simplu, care nu se referă la caracteristicile reale ale unui singur produs care sunt descrise în schimb în foaia de instrucțiuni și pe pachetul fiecărui produs. Prețurile vânzărilor includ I.V.A. și orice altă taxă.

3.2 Primirea corectă a comenzii este confirmată de Poptoys cu ajutorul unui răspuns prin e-mail, trimis la adresa de e-mail comunicată de client. Acest mesaj de confirmare va raporta data și ora execuției comenzii și numărul comenzii, care va fi utilizat în orice comunicare suplimentară către Poptoys. Numărul de comandă care va fi atribuit în momentul confirmării achiziției este generat progresiv și este neapărat unic.

Mesajul propune toate datele introduse de clientul care se angajează să -și verifice corectitudinea și să comunice prompt orice corecții, folosind serviciul pentru clienți.

3.3 În caz de neacceptare a comenzii, Poptoys garantează comunicarea către client prin e-mail sau telefon în termen de 7 zile de la primirea e-mailului sumar.

Poptoys acceptă comenzi pentru produse în limitele cantităților existente în depozit, prin urmare, acceptarea propunerii de cumpărare de către client este supusă disponibilității produselor în sine. Poptoys se angajează să comunice prompt clientului orice epuizare imprevizibilă a stocurilor din cauza excesului de cerere sau a altor cauze. Orice drept al clientului este exclus în mod expres la compensații sau compensații sau compensații, precum și, în orice caz Acceptați, chiar parțial, de o comandă.

4. Obligațiile clienților și Manleva

Așa cum este specificat deja în punctul 2.4 precedent, clientul se angajează și se angajează, odată finalizată procedura de cumpărare online, pentru a asigura presa și conservarea acestor condiții generale, care vor fi deja vizualizate și acceptate.

Clientul declară că are vârsta de vârstă, precum și datele furnizate de acesta sunt corecte și adevărate. Clientului este interzis să introducă date false și/sau inventate și/fantezie în procedura de înregistrare pentru executarea prezentului contract și pentru comunicațiile aferente.

Este interzis în mod expres să se realizeze înregistrări duble sau să introducem date despre persoanele a treia persoane.

Cu toate acestea, clientul va deține poptoy -uri neatinse și va manevra de orice răspundere, povară sau costuri direct sau indirect conectate sau în consecință de:

  • - includerea datelor incorecte sau a terților;
  • - utilizați de către clientul site -ului www.poptoys.it;
  • - Utilizarea acredităților de acces ale clientului de către terți
  • - Încălcări ale clientului acestor condiții generale de vânzare.

5. Plata

Plata produselor achiziționate online poate fi făcută de marca, cardul de credit, PayPal și transferul bancar.

După cum este cel mai bine specificat în continuare, profesioniștii nu pot impune taxe suplimentare pentru consumatori în legătură cu utilizarea unor instrumente de plată (de exemplu, cardul de credit).

Plata la livrare

Numerarul la livrare va fi acceptat numai pentru comenzile de achiziție a produselor a căror valoare totală este mai mică de 500,00 EUR și va implica o creștere a costurilor de transport de 3,00 EUR pentru fiecare comandă.

În momentul primirii pachetului care conține produsul (produsele achiziționate/ s, clientul trebuie să plătească suma achiziției direct către curier. Este posibil să plătiți exclusiv în numerar, nu este posibil să plătiți cu cecuri.

Plata cu cardul de credit

Plata pe cardul de credit (Cartasi, Visa, Mastercard, American Express, Postpay) trebuie efectuată în favoarea Poptoys.

În cazurile în care clientul achiziționează produsele cu metode de plată pe cardul de credit (în același timp cu încheierea comenzii), instituția bancară de referință va autoriza singura taxă a sumei referitoare la achiziția efectuată. În caz de anulare a comenzii atât de către client, cât și în cazul neacceptării contractului de către Poptoys, anularea imediată a tranzacției și inversarea sumei angajate vor fi solicitate de Poptoys. Timpurile de joncțiune depind exclusiv de sistemul bancar și poate atinge expirarea preconizată (a 24 -a zi de la data autorizării). Odată ce anularea tranzacției Poptoys a fost anulată, în niciun caz nu poate fi responsabilă pentru întârzieri și/sau daune cauzate de sistemul bancar. Poptoys își rezervă dreptul de a solicita informații suplimentare sau de a trimite copii de documente care demonstrează proprietatea lucrării utilizate. Dacă aceste informații și/sau copii nu sunt furnizate, Poptoys își rezervă dreptul de a nu accepta încheierea contractului. În niciun moment al procedurii de cumpărare a cardului de credit Poptoys nu este capabil să cunoască informațiile personale referitoare la proprietarul instrumentului de plată utilizat ca aceste informații sunt trimise direct pe site -ul instituției bancare care gestionează tranzacția prin protocol sigur și protejat . Din acest motiv, Poptoys nu poate fi responsabil pentru nicio utilizare frauduloasă a cardurilor de credit de către terți la momentul plății produselor achiziționate pe site -ul său sau la evenimente similare

Paypal

Plata prin PayPal va fi făcută în favoarea SRL -urilor IperCommerce.

În caz de achiziție prin metoda de plată PayPal, la sfârșitul comenzii, clientul este adresat paginii de conectare PayPal. Ordinul referitor la comandă este perceput în contul PayPal la momentul achiziționării comenzii. În cazul anulării comenzii, atât de către client, cât și în cazul non -acceptării Poptoys, suma va fi rambursată pe contul PayPal al clientului în a treia zi de la anularea comenzii.

Anularea tranzacției de către Poptoys nu este necesară, în niciun caz, acesta din urmă nu poate fi responsabil pentru orice daune, directe sau indirecte, cauzate de întârzierea nereleasei sumei comise de PayPal. În niciun moment al procedurii de cumpărare Poptoys nu poate cunoaște informațiile financiare ale clientului. Deoarece nu există transmisie de date, nu există posibilitatea ca aceste date să fie interceptate. Nici o arhivă de computer Poptoys nu conține și nici nu păstrează astfel de date. Pentru fiecare tranzacție efectuată cu contul PayPal, clientul va primi un e -mail de confirmare de la PayPal.

Transfer bancar

Plata prin transfer bancar se va face în favoarea SRL -urilor IperCommerce.

În caz de cumpărare prin această metodă de plată, transferul trebuie făcut într-un cont curent în numele iPerCommerce SRLS, al cărui IBAN va fi transmis prin e-mail, specificând numărul de comandă pentru a confirma plata. Comanda referitoare la comandă va fi creditată în termen de trei zile de la executarea de către client a transferului. În cazul anulării comenzii, atât de către client, cât și în cazul non -acceptării Poptoys, suma va fi rambursată pe contul clientului întotdeauna prin transfer bancar cât mai curând posibil și în orice caz în termen de 14 zile. Anularea tranzacției nu este necesară, în niciun caz, Poptoys nu poate fi responsabilă pentru orice daune, directe sau indirecte, cauzate de întârzierea nerespectării sumei angajate. În niciun moment al procedurii de cumpărare Poptoys nu poate cunoaște informațiile financiare ale clientului. Deoarece nu există transmisie de date, nu există posibilitatea ca aceste date să fie interceptate. Nici o arhivă de computer Poptoys nu conține și nici nu păstrează astfel de date. Pentru fiecare tranzacție efectuată cu transferul bancar, clientul va primi un e -mail de confirmare.

6. Garanție

6.1 Toate produsele vândute pe portalul www.poptoys.it sunt acoperite de garanția convențională a producătorului și de garanția de 24 de luni pentru defecte de conformitate, în conformitate cu articolele 128 și urmând codul consumatorului. Pentru a beneficia de asistență de garanție, clientul va trebui să păstreze factura sau documentul de însoțire echivalent.

Garanția de 24 de luni în conformitate cu codul de consum menționat mai sus se aplică produsului care prezintă un defect de conformitate, cu condiția ca produsul în sine să fie utilizat corect, în conformitate cu utilizarea prevăzută și prevederile documentației tehnice atașate. Această garanție este rezervată consumatorului privat (persoana naturală care achiziționează mărfurile în scopuri care nu se referă la activitatea sa profesională, adică el efectuează achiziția fără a indica o referință cu numărul de TVA în formularul de comandă). În urma pedepsei de confiscare a acestei garanții, clientul are sarcina de a denunța orice defecte și neconformități necorespunzătoare în și nu mai mult de 2 (două) luni de la descoperire, transmitând serviciul clienți către adresa - Serviciul pentru clienți. Autorizația de a returna produsele nu va fi în niciun fel recunoscută în defecte sau nerespectarea, a căror existență trebuie să fie constatată după întoarcere. Produsele cărora poptoys a autorizat returnarea trebuie să fie redate de către client, împreună cu o copie a comunicării de autorizare la returnarea care conține „codul de retur”, în termen de 30 (treizeci) de zile de la plângerea defectului sau non - - conformitate. În cazul în care a constatat un defect de conformitate (a specificat faptul că în primele 6 luni prin livrarea proprietății, în cazul unui raport defect, o prezumție de o defecțiune intrinsecă a activelor de activ, prin excluderea sarcinii probatorii împotriva clientului ca fiind ca acesta ca acesta să fie se întâmplă de la 6 luni E 1 până la 24 de luni).

6.2 În cazul în care, din orice motiv, nu este capabil să facă un produs sub garanție (restaurat sau înlocuit) clientului său, Poptoys va continua la discreția sa pentru a returna suma plătită, luând în considerare utilizarea activului sau înlocuirea acestuia cu un produs cu caracteristici egale sau mai mari.

6.3 Timpii de reparație sau orice înlocuire a produsului depind exclusiv de politicile producătorului și nu se pot solicita nicio daune. Pentru orice întârzieri în efectuarea reparațiilor sau înlocuirilor.

6.4 În cazurile în care aplicarea garanției de mai sus prevede returnarea produsului, activul trebuie să fie returnat de client în ambalajul original, complet în toate părțile sale (inclusiv ambalajele și posibilele documentații și echipamente accesorii: manuale, cabluri, etc. ... ...); Pentru a limita daunele la ambalajul original, se recomandă inserarea într -o a doua cutie; Clientul este adecvat pentru a evita, în toate cazurile, aplicarea etichetelor sau a panglicilor adezivi direct pe ambalajul original al produsului. Clientului va primi un număr de autorizare la returnarea produsului care trebuie indicat în afara ambalajului, urmând indicațiile furnizate direct în e-mailul de autorizare relativă.

7. Timpuri, modalități și costuri de livrare

7.1 Poptoys livrează produsele, de către curier și/sau vectori de încredere în termen de 24/72 ore de la confirmarea comenzii clientului, în funcție de disponibilitatea produselor. Timpurile pentru termenii de livrare sunt indicative și nu sunt în niciun fel obligatorii pentru Poptoys și, în orice caz, nu vor depăși 30 de zile. Nici o responsabilitate nu poate fi atribuită Poptoys în caz de întârziere în ordinea comenzii sau în livrarea a ceea ce este comandat.

Clientul poate alege modul de livrare pe care îl preferă și asta răspunde cel mai bine nevoilor dvs. între următoarele opțiuni:

  • - Livrare cu Curier Express: Metode de livrare rapidă, în termen de 48 de ore, deoarece comanda este procesată din depozit;
  • - Livrare la un magazin: selectând acest mod de expediere, puteți colecta produsul la unul dintre magazine fără a plăti cheltuieli de expediere: Selectați pur și simplu magazinul.

Apoi, clientul va trebui să se prezinte în magazin pentru a retrage produsul comandat cu o copie a e-mailului de evaziune fiscală, cu factura primită cu e-mail dedicat (atenție! Acest document este esențial pentru retragerea produsului și posibilul Absența compromite care retrag în mod scăzut mărfurile în care clientul nu primește e -mailul cu factura de cumpărare, el îl poate descărca din profilul său personal în starea comenzilor de pe site -ul www.poptoys.it) și un document de identitate. Clientul va avea 7 zile pentru a retrage produsul din momentul livrării până la punctul de vânzare, în niciun caz angajații fiecărui magazin sunt autorizați să trimită comanda la o altă adresă.

7.3 Costurile de livrare, dacă sunt prezente, sunt suportate de client și sunt clar explicite atunci când efectuați comanda. Nimic nu se datorează clientului decât totalului comenzii.

7.4 Costurile de expediere sunt următoarele:

  • Pentru livrări standard, costul este de 3,99 €
  • Pentru livrări în 24 de ore, costul este de 4,99 €
  • Pentru livrare în magazin, transportul este gratuit

Aceste paranteze se referă la produse standard. Excepțiile sunt toate articolele care necesită un tratament specific (de exemplu, biciclete, minimoto sau alte produse deosebit de voluminoase), pentru care se pot schimba costurile de transport în comparație cu schema de mai sus.

Pentru achiziții de mai multe hill -uri sau o sumă mai mare de 400,00 EUR POPTOYS își rezervă dreptul de a contacta clientul pentru a confirma suma datorată pentru costurile de transport. Livrările de către Courier sunt efectuate în timpul programului de lucru, prin urmare, este de preferat să introduceți o adresă în care există întotdeauna cineva pentru retragere, în caz contrar, pachetul va merge la stoc cu întârziere în consecință a livrării și posibilă debitul de costuri de custodie.

Dacă gâtul suferă întârzieri la livrare pentru evenimente care nu se datorează poptoy -urilor, clientul va avea dreptul la rambursarea costurilor suplimentare de transport susținute, dacă nu se va datora nicio rambursare.

 

Dacă clientul acceptă livrarea chiar și dincolo de termenul de transport garantat, nu se va datora nicio rambursare.

7.5 Livrarea a ceea ce a fost comandat înseamnă la nivelul drumului.

În momentul livrării produselor, clientul va trebui să verifice:

  • că numărul de dealuri care i -au fost livrate corespunde celor indicate în documentul de transport;
  • că ambalajul este intact și nu este modificat chiar și în panglici de închidere.

În cazul modificării și/sau ruperii, clientul trebuie să conteste imediat expedierea și/sau livrarea prin plasarea cuvântului „Rezerva de control al mărfurilor” pe documentul de livrare primit de la curier sau de la un alt operator.

Ulterior, va trebui să raporteze orice daune în termen de 7 (șapte) zile de la primirea produselor conform metodelor furnizate de operatorul ales pentru transport și/sau livrare și/sau operator. În cazul non -retragerii de către client, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare, din produsele comandate și prezente în stoc la depozitele Corriere, Poptoys va anula comanda de cumpărare din cauza imposibilității livrării produselor în sine la Adresa indicată de client la momentul comenzii, cu debit la acesta din urmă cu privire la costurile de custodie/stocul produselor.

Nu este de așteptat livrarea la plan.

Pentru informații referitoare la comenzi, clientul poate utiliza următorul formular de contact. Orice reclamație poate fi transmisă la următoarea adresă: iPerCommerce SRLS, prin Col Di Lana 87, 0043 Ciampino

Poptoys refuză orice responsabilitate pentru nerespectarea derivării din cauzele dependente de eșecul de retragere, o adresă incorectă sau înscrisă într -un mod nerostit sau alte cauze care nu sunt dependente de propria acțiune sau omisiune. În orice caz, este întotdeauna posibil să solicitați anularea comenzii conform indicațiilor următoarelor paragrafe.

8. Reclamații

Orice reclamație trebuie transmisă prin scrisoare înregistrată cu chitanța de retur la următoarea adresă:

IPerCommerce SRLS - Via Col Di Lana 87 - 00043 Ciampino

9. Responsabilitatea

Poptoys nu își asumă nicio responsabilitate pentru deservici datorate forței majoră, cum ar fi incendii, cutremure, greve și/sau strânse, inundații și alte evenimente similare care au împiedicat, în întregime sau parțial, să se execute în perioadele convenite cu acest contract.

Poptoys nu este responsabil pentru client sau terți pentru daune, costuri sau pierderi suferite în urma nerespectării acestui contract pentru cauzele menționate mai sus, având dreptul clientului doar la returnarea prețului care poate fi deja plătit.

Poptoys nu va fi responsabil pentru posibila utilizare frauduloasă și ilegală care poate fi făcută de terți, cărți de credit, cecuri și alte mijloace de plată utilizate pentru plata produselor.

10. Dreptul informațiilor de retragere

10.1

În conformitate cu și în scopul artei. 52 din codul consumatorului, înlocuit de artă. 1, paragraful 1, decret legislativ 21 februarie 2014 n. 21, care a înlocuit capitolul I al codului consumatorului, limitat la articole De la 45 până la 67, începând cu 13 iunie 2014, în conformitate cu prevederile de artă. 2, paragraful 1, din același decret legislativ nr. 21/2014, consumatorul (de exemplu, o persoană naturală care achiziționează mărfurile în scopuri care nu se referă la activitatea sa profesională sau nu efectuează achiziția care indică în formularul de comandă o referință cu numărul de TVA), are o perioadă de paisprezece zile pentru retragere dintr -un contract la distanță sau negociat în afara spațiului comercial, fără a fi nevoie să furnizeze motivație și fără a fi nevoie să suporte alte costuri decât cele prevăzute la articolul 56, paragraful 2 și articolul 57 din Cod.

 

10.2 - - Pentru a exercita acest drept, clientul, în termen de 14 zile solare de la data primirii mărfurilor

10.3 Dreptul de retragere menționat mai sus se aplică produsului achiziționat în întregime; Nu este posibilă exercitarea retragerii doar pe o parte din produsul achiziționat (de exemplu, accesorii, software atașat, etc ...); - Dreptul nu se aplică: (i) produselor audiovizuale sau software -ului computerizat (inclusiv cele atașate la material hardware), odată deschis; (ii) Pentru a adapta produsele realizate sau clar personalizate. - Bunul achiziționat trebuie să fie intact și returnat la ambalajul original, complet în toate părțile sale (inclusiv ambalajele și posibilele documentații și echipamente accesorii: manuale, cabluri, etc ...); Pentru a limita deteriorarea la ambalajul original, de preferință introdus într -o a doua cutie, pe care să aplice eticheta oferită de transportatorul folosit de Poptoys. Raportarea codului de autorizare la returnare. Este necesar ca clientul să evite aplicarea etichetelor sau panglici adezive direct pe ambalajul original al produsului și indică clar expeditorul. La sosirea în depozit, produsul care se va întoarce în conformitate cu acest articol va fi examinat pentru a evalua orice daune sau modificări care nu derivă din transport. Responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea produselor redate rămâne în întregime plătită de client

10.4 Consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii mărfurilor rezultate dintr -o manipulare diferită de cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor. Prin urmare, dacă activele returnate sunt deteriorate (de exemplu, cu un semn de uzură, abraziune, zgârieturi, zgârieturi, deformații etc.), nu completă cu toate elementele și accesoriile lor (inclusiv etichetele și etichetele nealterate și atașate la produs) , nu este însoțit de instrucțiunile/notele/manualele atașate, de pachetele și ambalajele originale și de certificatul de garanție, acolo unde este prezent, consumatorul va răspunde la scăderea valorii proprietății și va avea dreptul la rambursarea sumei egală cu valoarea reziduală a produsului. Prin urmare, în acest scop, consumatorul este invitat să nu manipuleze activul dincolo de ceea ce este strict necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea aceluiași și acoperă plicul original al produselor cu un alt ambalaj de protecție care își păstrează integritatea e pe care o protejează În timpul transportului, de asemenea, de la scrieri sau etichete.

10.5 În cazul retragerii din contract, toate plățile efectuate în Poptoys vor fi rambursate, cu excepția costurilor de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care derivă din posibila alegere a unui tip de livrare, altul decât tipul mai puțin costisitor de livrare standard de livrare ), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în cel mult 14 zile din ziua în care vom fi informați despre decizia de retragere. Rambursarea poate fi suspendată până la recepția activelor sau până când clientul este demonstrat prin faptul că a trimis înapoi activele, dacă anterior. Aceste rambursări vor fi efectuate folosind același vehicul de plată utilizat pentru tranzacția inițială conform metodelor indicate în punctul 5 precedent, cu excepția cazului în care clientul nu a convenit în mod expres altfel; În orice caz, nu va trebui să suporte niciun cost ca urmare a acestei rambursări. Dacă clientul decide să fie rambursat prin transfer bancar, acesta va fi îngrijit să furnizeze prompt detaliile bancare pentru a obține o rambursare (IBAN și deținătorul contului curent).

Formular de retragere de tip

  • În conformitate cu arta.49, paragraful 1, Lett. h) din codul consumatorului
  • Destinatar [Numele, adresa geografică și, dacă este disponibil, numărul de telefon, fax și e -mail trebuie să fie introduse de către profesionist]:
  • Cu acest I/NOI (*) notificăm retragerea din contractul meu de vânzare/*) al următoarelor bunuri/servicii (*)
  • A comandat (*)/a primit (*)
  • Numele (numele) consumatorului
  • Adresa (adresele) consumatorului
  • Semnătura consumatorului (numai dacă acest formular este notificat în versiunea de hârtie)
  • Data

11. Confidențialitate

Datele personale solicitate în timpul transmiterii comenzii sunt colectate și procesate pentru a satisface solicitările exprese ale clientului. Poptoys. Acesta garantează clienții săi respectarea legislației privind procesarea datelor cu caracter personal, guvernată de codul de confidențialitate menționat anterior. Completați informații pe site -ul www.poptoys.it în secțiunea de confidențialitate. Controlerul de date este IPerCommerce SRLS responsabil pentru procesarea și securitatea datelor cu caracter personal prelucrate cu ocazia gestionării site -ului de vânzări online www.poptoys.it este iPerCommerce SRLS.

12. Jurisdicția și forumul competent

Acest contract este încheiat în România și reglementat de dreptul italian. În cazul litigiilor dintre Poptoys și un client, Poptoys garantează participarea noastră la o încercare de conciliere prietenoasă pe care fiecare client o poate promova

13. Prezența tributelor/eșantionului în parcelele comenzilor

Cu acest prezent, clienții sunt anunțați că ambalarea produselor expediate de pe site ar putea conține un omagiu al caracterului alimentar/cofetăriei: utilizatorii sunt invitați să acorde atenție în cazul deschiderii casetelor de către minori neînsoțiți.

Log in

Ti-ai uitat parola?

Nu aveți încă un cont?
Creați un profil